W czasie zawieszenia zajęć dydaktycznych sprawy studentów dotychczas realizowane w dziekanacie będą realizowane w trybie elektronicznym oraz za pośrednictwem kontaktu telefonicznego. Dziekanaty (w zależności od bieżącej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa) w podstawowym zakresie będą prowadziły dyżury w budynkach dydaktycznych, jednak sugerujemy, żeby wszystkie sprawy najpierw konsultować telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila, aby ograniczyć obecności studentów na uczelni.
W celu złożenia pisma lub wniosku drogą elektroniczną prosimy o wydrukowanie i podpisanie oraz przesłanie na wskazany poniżej adres dziekanatu wraz z wyjaśnieniem, czego dotyczy, skanu lub zdjęcia, alternatywnie:
- Całego wniosku;
- Strony wymagającej podpisu oraz całego wniosku w formie elektronicznej (w formacie .doc lub .pdf).
Kontakty e-mail oraz numery telefonów do wszystkich dziekanatów znajdują się na stronie internetowej dostępnej TUTAJ.
Informacja zaktualizowana: 16.03.2020 r.